Sol och blåst

Sista helgen är inledd innan man börjar jobba igen och nästa helg innebär det jobb, ja alltså måste man njuta ordentligt nu.
Solen strålar ute, skönt även om vi just nu sitter inne men tur att det blåser ute så det fläktar lite.

Bröllop står på schemat idag, inte för oss men för Jan och Catrin :) 
Tur med vädret har dom iallafall.

Ja lagomt tills min semester är över så står det att värmen är på väg in, hmm.
Är det inte typiskt?????
Varför ska det alltid vara så för :( 
Men men, jobbar ju eftermiddagen/kväll som vanligt så har jag tur så hinner jag väl få lite sol på mig jag med.
Bara några veckor kvar nu innan man kan återgå till normala tider igen, även om det innebär att man blir inringd när man minst anar det.
Ja man blir aldrig nöjd innan man får ett fast jobb med fasta tider.