Kettlebells

Ojoj vilket träningsvärk man har idag efter gårdagens träningspass :) 

Riktigt skoj pass det är Kettlebells, så det kommer bli många mer såna pass för mig.
Kul att hitta något som passar en :) 
Eftersom jag vanligtvis inte gillar styrketräning.

Åkte även efter det iväg på tutbingo med syrran, mamma och Leif.
Bara två gånger kvar nu sen är det slut för denna sommaren, tråkigt.
Nu är sommaren slut och hösten här eller känns som våren/hösten har varit här hela tiden.

Min planerade springrunda tror jag att jag kommer lägga på is idag :) 
Men man ska aldrig säga aldrig..


#1 - - Åsa:

Har prövat kettlebells en gång, fy fan va jobbigt! Fick ont i ryggen så måste väl gjort fel..
Kul att du hittat ngn form av styrketräning som du gillar

Svar: Ja det var jobbigt som tusan men kul :) Och det är perfekt eftersom jag inte gillar att styrketräna. Så nu hoppas jag att jag kommer bli stark för första gången i mitt liv, haha
missanika