Jakten på gamla formen

Fredagen är här :) 

Tyvärr så blev det ingen direkt sovmorgon idag då lillskruttan bestämde sig för att vakna halv sju, gissa om man känner sig som en vandrande zombie.
Men nu är det snart semester för P och då får vi sovmorgon iallafall varannan dag :) 

Idag blir det gymmet klockan 11 för veckans sista pass.
Får hoppas man orkar hålla igång lite under semesterna oxå så man inte förfaller helt då man äntligen har kommit igång även om det inte hänt så mycket med kroppen, tyvärr..

Men jag ger mig inte, jag SKA ner i vikt och komma ( nästan) tillbaka till min gamla form.
Äter än så länge precis vad jag känner för men om det inte funkar så får jag ta till LCHF eller nått, hur har ni gjort för att gå ner??
Ska bli spännande nästa vecka när vi ska mäta oss igen om man minskat något denna månad oxå eller om man står still..

Men först nu ska jag nog krypa ner i soffan och vila lite innan frukost och träning...


#1 - - Åsa:

Strunta i vågen Annika! Kämpa mer i så fall för centimetrarna. Och att du mår bra och känner dig i form ... Inte läst nå bra om lchf den senaste tiden, kan leda till hjärtsjukdomar...