julrea

Min tanke var i år att man skulle skippa annandagsrean men vi hamnade ändå inne i stan  och Bergvik :)

Gick väldigt smärtfritt ändå tycker jag.
Inga direkta fynd förutom ett linne som jag tänkte ha på nyår ( kanske).
Hittade lite till Fanny på HM men orkade inte stå i den kön idag så får se en annan dag om det finns något kvar.
Men vi åker ju till USA i februari så vi ska shoppa då så får ta det lite lugnt här hemma :)

 
Min älskade tomtenissa :)
Tänkte visa lite kort från julafton och juldagen men har tyvärr inte lärt mig lägga in korten själv på denna dator, hmm.



#1 - - Fröken M:

haha... jadu, hade det inte varit för att jag faktiskt HAR lite semester att se fram emot hade jag tyckte väldigt synd om mig själv vid det här laget med tanke på att jag jobbar nyårsafton och nyårsdagen oxå... För 54:- extra / timme vilket närmast känns som ett hån ;)
Men "Någon" måste ju göra det oxå... !! haha !!
Kram