Skön promenad

Måndag och den startade slött :)
Skönt att ta det lugnt då jag och Freja vaknade vid 9 tiden eller jag vaknade tidigare men låg kvar medan P gick upp med Fanny som vi oxå väckte då hon aldrig vill somna på kvällen.
Så nu tänkte vi göra ett försök och väcka henne tidigt så hon kanske somnar i tid på kvällen.

Efter en ganska slö förmiddag så tog jag med mig Freja i vagnen när hon skulle sova och tog en promenad på en timme och sen körde jag 45 min träning ur Olga Rönnbergs bok efter det :)
P och Fanny var ut och åkte lite pulka och sen fikade dom i hennes rum ( är nog där man ska fika hela dagarna då lägger sig inte det onyttiga på kroppen)..

Men nu tror jag att det blir att slöa resten av måndagskvällen i soffan men först lite tacos, ja idag fast det bara är måndag.



 
 
Fanny som bebis
 
 
Freja
Ja inte vet jag om de är så lika ändå