Året som gick del 1

Snart är 2015 över!

Gud vad tiden går fort och för ett år sedan var jag hemma och "mammaledig" då Freja bara var nästan 3 månader men nu jobbar man 100% och det är fullt ös.
Förra året på nyår ♥
 
Vi har en stor tjej som fyller 4 år i slutet av januari
 
Jag gick en fotokurs så jag lärde mig systemkameran hur den funkar så man ska kunna ta bättre bilder nu är det bara en redigeringskurs som jag tänkt gå nästa år
Freja döpets den 28 mars ♥
 
Påskkortet :)

Våren på intåg och tiden går i rasande fart då dom växer som ogräs
 
Var på öppethus på 4h gården
 
 
Var till Göteborg en helg medan pappa var i Paris med sina bröder
Vi passade på att gå på Alfons Åberg kulturhus och Universeum
 
 
 
Hann även med en fika ♥
 
Var till Dalarna på stundenten av stor kusinen
 
 
 
 
Premiärdoppet för sommaren, brr
 
Midsommar!
 
 
 
 
 
Jordgubbsplockning med bästisen ♥
 
 
 
 
 
 
Mer bilder och om året 2015 i del 2