Våren vart är du?

Då har jag och Freja tagit en promenad fram och tillbaka till stan :)

Blir nästan 9 km men nu vill jag att våren ska komma så det blir lite skönare och finare att gå.
Klart det går nu med men solen kan ju iallafall titta fram.
 
Vet inte hur jag ska klara av att börja jobba igen sen när jag älskar att vara hemma och kunna gå ut och gå när man vill eller helt enkelt bara göra vad man vill på dagen.
Tänk bara nu när våren kommer och man kan ta promenader utan att klä på sig så mycket, åka till mariebergsskogen med barnen och kolla djuren, leka och fika.
Jag längtar.

En bild från igår. ska gå in och se om det finns kvar platser till att gå fotokursen :)
Så roligt att ta kort och roligare blir det nog om man kan, haha..
 
 
#1 - - Fröken M:

Du är så himla duktig på att aktivera dig !
Jag tar mig knappt utanför hemmets väggar när jag är ledig !?

#2 - - Emma Ekstén:

Vilken sötnos! Jag längtar också efter riktig vår nu!