Första advent

Lördag!

-Vilket innebär att Fanny, P och Freja åkte iväg till Hammarö för bollkul.
Medan jag stannade hemma och städade,tvättade och började adventspynta lite smått.
Men man hinner inte riktigt klart ändå innan dom kom hem så Freja fick lägga sig och sova i vagnen medan P och Fanny tog en sväng och kastade skräp och skulle handla fast dom vände när dom såg alla bilar på parkeringen så vi får åka iväg lite senare.
Hann inte riktigt klart ändå innan det var dax för lunch.
Fast är det lördag så ska man ju inte städa hela dagen så snart tänkte jag att vi skulle ta oss en tur till stan och fixa lite saker.
Eller iallafall jag och Fanny kanske.
Julen närmar sig med stormsteg ♥
#1 - - Fröken M:

Sötisar !
Jag och C var på stan idag medan Viggo var på teater med sin farmor.
Lite mat och lite shopping - dock inga julklappar - höjde humöret rejält, jag älskar stämningen som är på stan nu innan jul :)

Svar: Härligt :) Barnen är hos farmor och farfar nästa fredag till lördag eller kanske kan få till det så vi hämtar dom på söndag.
Så får vi ta en tur till stan på lördagen och kika i affärer utan barnen.
Behöver höja humöret just nu känner jag.

Kram
missanika