Feber igen

-Fick hem en liten tjej med feber idag ♥
 
Så kommer börja veckan med att vabba.
Hoppas på att febern försvinner fort men just nu verkar den gå upp och ner hela tiden.
Hon hade tydligen varit jätte varm i natt och sen när hon kom hem så hade hon strax över 38.
Så vi får se vad det blir av det.
 
 
Men busfia är ändå väldigt pigg men mellanåt blir hon lite trött.
 
 
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

krya på er

Svar: Tack :)
missanika

#2 - - Fröken M:

Stackars freja !! Ni har verkligen haft otur med sjukdomar på sistone !!

Planen är ju inte att sluta äta godis för alltid, men jag vill ha "kontroll" över beroendet,
Att inte äta på 30 dagar var en utmaning - som jag uppenbarligen inte klarade,
men "segern" i det hela är ju att jag äter så mycket mindre socker.
Och det var väl det som var det stora "målet" egentligen :)