Morsdag

Morsdag idag ♥
 
 ♥
 
Startade min morsdag med sovmorgon då P gick upp med Freja strax efter 7.
Så klockan 9 gick jag upp för frukost medan P fick sova en stund till då han hade huvudvärk.
Och nu har jag varit iväg och testat att springa milen på Skutberget efter förra helgens Göteborgsvarv, kom runt även om det kändes i benen och knät.
Sprang även med helt nya skor fast det funkade jätte bra :)
 
Senare kommer farmor och farfar hit då dom ska passa barnen imorgon när det är stängningsdag på deras förskola.
Så ikväll ska jag prova på att göra egna langos och bjuda på.
 
Grattis till alla mammor idag
 
 
 
#1 - - Fröken M:

Skönt med sovmorgon och tack för igår !
Jag hade verkligen en toppen kväll och det var länge sedan jag skrattade så mycket !! ;)

Här vaknade jag i vanlig ordning strax före 7 - trots att vi hade kunnat sova hur länge vi ville eftersom V hade fullt upp med att väcka mormor och morfar istället...
( kl 7 hade han vart färdigklädd i morse, väckt mormor och talat om att vi snart skulle hämta honom eftersom "han snart skulle på dop" !? )

Kram


Svar: Tack själva för igår :)
Freja vaknade kl 7 här hemma men då fick Peter gå upp, haha.
Något måste man väl få när det är morsdag.
Jadu barn är roliga dom, dom har inte riktigt tidsbegrepp.

Ha en underbar semester nu :)
Kram
missanika