Vitsippor och trollskog

-I förmiddags så passade jag på att ta med mig barnen och mormor för att ta lite vårkort i solen ♥
 
Blev några som jag blev ganska nöjd med.
Inte lätt att ta på barn då dom inte riktigt vill samarbeta som jag vill men men.
Och sen att jag och kameran inte heller för den delen är riktigt överens eller så är det bara jag som kommit av mig på att ta kort då jag inte riktigt hinner öva längre.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tog även några vid körsbärsträden i stadsträdgården men spar på dom.
Men äntligen kom jag dit och fick några kort på barnen därifrån som jag alltid har missat då de redan har hunnit blomma ut när jag väl kommer dit.
 
Ska även ta mer vårkort men då ifrån Mariebergskogen som jag tog förra året oxå.
Kanske redan imorgon om jag orkar.
 
 
 
 
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så fina bilder

Svar: Tack :)
missanika