Julpynt och Ullared

Har nog aldrig varit så sen som jag är i år med att få upp jul och adventspynt.

Fast iof så är det ju inte förrän imorgon man ska ta upp sakerna och ha adventsmys :)
Men jag brukar nog vara minst en vecka tidig men nu är jag på G..

Farmor och farfar har precis hämtat Fanny då hon ska vara där i några dagar så då ska vi passa på att få upp sakerna ikväll.
Imorgon bitti när vi vaknar åker vi ner till Göteborg och sen vidare på måndag till Ullared för julklappshandling, tjohoo äntligen.

Men vi är säkert inte ensamma där vid denna tid men vad gör det.
Hoppas att det finns något kvar till oss iallafall :)

 
Denna tjej ska göra debut på Ullared på måndag
#1 - - Fröken M:

Åh jag är avis!! Jag vill oxå Gekås shoppa, men jag antar att jag har en del grejer som måste tas omhand här först...
Kör försiktigt! Kram