9,5 km

Tur att dagen vände och blev till det bättre :)

P slutade tidigare idag vilket gjorde att jag kunde komma ut i tid att gå/springa.
Blev en väldigt blöt tur men det var det värt.
9,5 km blev det och började precis som jag brukar med 10 min gång och sen springa 5 min och sen gå 5 men körde 10 min nästa omgång och det kändes så bra så nästa omgång tänkte jag springa 15 min men det blev 20 min i streck, tummen upp att kroppen kände bra efter det.
Så under helgen har jag tänkt att åka iväg och springa 3,5-5 km i streck och se hur mycket man orkar.

Ny energi och det gör att jag blev på bätte hurmör och kan vara en glad och bättre mamma igen :)

Har haft en tjej som klättrat på väggarna här hemma så imorgon efter kl 10 då det gått 48 timmar så är det någon som måste få komma iväg och leka/springa eller vad som helst.

Hon gick ut i regnet förut en stund vilket behövdes och än har inget av barnen kommit till ro utan är vakna, gahh.
Fattar inte hur mycket energi dom har, sov sov för det skulle jag vilja göra.

 
 
 
#1 - - Vendela:

Åh vilka fina bilder :)

#2 - - Robex Lundgren:

fin bild