Göteborgsvarvet

-Då har vi landat hemma efter en helg nere i Göteborg och barnen hos farmor och farfar :)
 
Barnen är på väg hit så det blir en massa mys sen då vi inte sett dom sedan i torsdags ♥
Älskade små skitungar ♥
 
Kommer nog inte göra så många knopp här idag då kroppen är mör och det gör ont på många ställen.
Inte alltid bra att motionera tydligen, haha.
Men jag klarade att ta mig runt 2,1 mil på Göteborgsvarvet vilket jag tvivlade på många gånger innan jag startade och även dagarna innan.
Så sjukt nervös var jag oxå.
Men nästa gång kan det ju bara gå bättre om nu inte knät krånglar utan jag kan bygga upp det så man slipper det onda efter varje träning.
 
Ska ta mig iväg till någon som kan kolla på det och om man kan göra något åt det, håller tummarna på det.
 
Tjhoo jag gjorde det!!