Fyllde 3 månader

God morgon!!

Måndag och en klämdag för imorgon är det en röd dag så vi har P hemma :) 
Får passa på att njuta nu när han är hemma för på torsdag åker han iväg med sina bröder till Budapest då blir jag och Fanny själv hemma till på måndag.

Igår fyllde våran lillskrutta HELA 3 månader ( vart tar tiden vägen)..

Hon börjar bli så stor och det händer så otroligt mycket 


Bild av Malin

Nu får det bli lite morgonmys innan vi tar en långpromenad för att gå bort helgens onyttigheter.
Japp nu är det en hel veckan kvar innan man får äta sånt igen och tyvärr så blev det nog lite för mycket i helgen så borde ta två promenader idag, haha..

#1 - - Terese:

Hörde av syrran att du med kämpar på å att det inte händer så mycket. Så jäääävla frustrerande! Jag märker på att kläderna sitter lösare men våga visar detsamma sen 4 veckor tillbaka så nu denna vecka har jag lagt om kosten så vi får väl se då. Om det inte har hänt nått på två veckor (mätte mig igår) så kontaktar jag en dietist eller en PT. Ha en bra dag! Kram!