1 månad

Onsdag den 29 februari..
Och idag är det skottdag, dagen då alla tjejer får fria till sina män :) 
Kanske vore något eller??

Nej tror jag väntar på att P får fria är nog lite för traditionell för att göra det själv..

29 februari och idag är Fanny en hel månad, usch vad tiden går fort.
Tyckte nyss man var på BB och hon låg på magen för första gången mitt lilla hjärta.
Men vilken kärlek det är, skulle kunna göra allt för denna lilla varelse som har tagit hela mitt hjärta i beslag.



Skulle ni kunna fria till eran sambo eller är ni oxå traditionella och väntar på att killen ska göra det????

#1 - - Åsa:

Just ja, det va idag... Dålig tajming, får väl vänta 4år till...

Jag skulle lätt kunna fria, men bröllop finns inte med i budgeten just nu...

Får se om det dröjer 4år till, eller om karln hinner före, tveksamt ...

#2 - - Fröken M:

hihi... jag vägrade att fria - det var C´s "sak" att göra !

Du får skynda på P lite så kan vi ha dubbelbröllop i thailand ;)