Rea

Efter en helt underbar och skönt promenad fram och tillbaka till stan så har jag landat i soffan medan lillskruttan sover ute i vagnen :) 

Skönt att äntligen komma ut i friska luften efter sjukstugan här hemma.

Blev lite shopping men som vanligt blev det inte till mig utan lillskruttan.
Denna gång blev det tre pjamaser för 90 kr, perfekt att handla när det är halva rea priset.
Då har till och med jag råd att handla lite men tyvärr hittar jag inget till mig :( 

Har tappat bort min stil tror jag så jag vet inte alls vad jag är ute att köpa.
Helst skulle jag vilja tömma nästa hela min garderob och köpa på mig nytt så kanske man hittar en stil som är jag...
Förr hade jag allt i svart och det har jag även mycket nu men vill ha något annat oxå men vad?

Ser massor jag kan tänka mig men kan ju inte bara köpa för att det är billigt ( har alltid gjort det förr men sen fick jag barn).
Men tur att hon har fina kläder iallafall så kanske inte folk ser vad jag har på mig.


Denna är jag lite sugen på till julbordet, julafton och nyår :) 
Men frågan är om ska ha grön eller svart, hmm..