Utelek

-Imorgon återgår jag till jobb igen.
 
Känner mig ganska pigg igen så nu är jag redo för två arbetsdagar innan vi tar helgen igen.
Och vi börjar helgen med att P fyller år och tänkte fira med lite grillat och något gott till kaffet som efterrätt.
Tur man slutar tidigt på fredag :)
 
Idag har solen lyst så det blev mellanmål ute efter jag hämtade hem barnen från förskolan.
Och lite lek innan vi gick in för att laga mat och ta kvällen.
 
 
Mina fina ♥♥
 
Stora tjejen som äntligen vill lära sig cykla
 
Lyser bus på denna lilla tjej
 
#1 - - Fröken M:

Ja, hade jag inte känt att jag behövde pengarna så hade det väl vart väldigt bekvämt att bara jobba 75 %, men jag blev så otroligt stressad av det så jag får nog ändå säga att jag föredrar min nya tjänst även om det är tungt, lortigt och stressigt.
Dessutom har jag övertid så gott som varje dag.
Men det kommer förhoppningsvis märkas på lönen.
- Och det GILLAR jag :)
Helgen blir dock väldigt värdefull nu.