Synd om mig

-Saknar orken att hitta på en massa med barnen som jag skulle vilja göra nu när vi är hemma.
 
Vi tog oss iväg idag till min nya arbetsplats för att hälsa på.
Kommer nog bli bra men saknar redan mina gamla kollegor :(  sen håller jag tummarna för att iallafall få komma på intervju på ett annat jobb jag sökt.
Och efter det tog min energi och ork slut så resten av dagen har vi bara varit hemma.

 
 
Inte ens kameran orkar jag plocka fram.
Men snart måste min ork och energi kommit tillbaka och då ska vi ta en masssa roliga kort.
Saknar att öva och i år har jag inte tagit kort i mariebergskogen än som jag var till flera gånger förra året på barnen men får åka och ta midsommarkort i år igen iallafall ♥
 
SÅ roliga inlägg blir det just nu härifrån sjukstugan.
Tycker synd om mig själv.