Min träning

-Inte så ofta jag skriver om min träning nu förtiden.
Men jag kör på så mycket jag kan och orkar.
21 Maj närmar sig oxå med stormsteg och då ska jag ju fixa att springa 2,1 mil.
Har som sagt ingen tidpress då jag aldrig sprungit så det enda är väl att man ska klara sig in i mål.
 
Just nu kör jag efter detta
 
  • måndag: promenad på rasten 30 min
    cirkelträning hemma 20 min

  • Tisdag: Promenad på rasten 30 min
    cirkelträning 20 min
  • Onsdag: promenad på rasten 30 min
    Vila eller när våren kommer och det blir ljusare så kommer jag springa denna dag
  • Torsdag: Promenad på rasten 30 min
    Cirkelträning 20 min
  • Fredag: Cirkelträning 20 min
  • Lördag: Vila
  • Söndag: Löprunda 8km-15 km
Som sagt bara det blir ljusare ute så ska jag lägga in lite mer springturer även kortare och intervaller under veckorna.