Ångest

-Då var helgen här igen :)
 
Denna vecka har bara rusat iväg.
Det fina och varma vädret vi hade i början av veckan försvann lagomt till idag när helgen startade.
Så efter jag hämtade barnen på förskolan så tog vi med oss mormor till Bergvik för fika och handling inför fredagsmyset.
 
Hade gärna haft fint väder under helgen med så jag kunnat tagit och övat på fina kort
 
Denna helg har vi inga större planer.
Ut och springa imorgon och känna efter hur det känns inför nästa helg.
Ångest delux för Göteborgsvarvet då jag fortfarande känner mig hängig av förkylning eller om jag blivit allergisk det är frågan.
Håller tummarna för att det känns bra imorgon och att knät inte krånglar.
 
 
#1 - - Fröken M:

Det var ganska enkelt ! Googla "parpodden" i mobilen, sätt i hörlurar, tryck på play och enjoy ;)
Det har kommit ut 3 avsnitt hittills så du har 3 grymma timmar att se fram emot !

Ses i eftermiddag /kväll !
Kram