Ullared

-Tisdag och idag tog min långledighet slut.
 
Avslutade min ledighet med att i söndags åka till Ullared med mamma och syrran :)
Alltid lika kul och åka bil med dom så efter en massa skratt och hög musik så blev det två dagar shopping.
Sen att vi var som pensionärer och la oss tidigt på söndagskvällen var väl en annan historia, haha.
 
Men med full av energi av en dag egentid så är vi redo för en ny vecka i värmen som just nu är på besök.
Om två helger åker jag och P iväg till Göteborg över helgen själva medan barnen är hos farmor och farfar då jag ska ge mig på att springa Göteborgsvarvet.
Inte alls redo för det men det ska nog gå med lite vilja.
 
 
#1 - - Fröken M:

Jag hoppas komma dit i höst och jag HOPPAS verkligen att de säljer mina adventsstjärnor i metall igen då för gud va jag ångrar att jag var "dumsnål" och bara köpte två !!

Svar: Ja det blir en tur till hösten igen :) Fast nu kan du ju shoppa i USA när ni åker dit och det är skoj det med.

Har ni lust och titta om det finns något med my little pony till Fanny, betalar så klart.
Typ någon fin klänning, tröja eller nått och sen om det finns my little pony kinderägg det skulle hon älska

Kram
missanika

#2 - - JUNITJEJ:

Vad kul att få åka till Ullared!!!